#Summerbody? (one week full of workout) | Read Eat and Live

#Summerbody? (one week full of workout)

Jak všichni víme, minulý týden začaly prázdniny. Jupí! Zároveň začalo i odměňování. Barči oslava, oslava konce školního roku, dortíky, čokoládky... Jedna velká minimálně třídenní žranice s nic moc stravou i týden před koncem školního roku. Mňam. Nestěžuji si. Nebo spíš jsem si nestěžovala, dokud mi nedošla jedna věc - o týden později mě čeká 21 denní pobyt na Maltě = plavky (#žádnéfitforsummer #anisummerbody). Jejda. Hups.

Nevadí. Všechno se dá možná napravit. Měla jsem ještě celých 7 dní. Sebrala jsem veškerou odvahu a vrhla se na týden bez přejídání, sladkého (ještěže existuje ovoce a hořká čokoláda :D).... Prostě jsem se snažila jíst co nejzdravěji, pravidelně a k tomu ještě cvičit. A tady je malý náhled hlavně toho cvičení. :)



Sobota 
  1. ranní protažení před snídaní
  2. HIIT and Crossfit inspired Cardio Workout
  3. Crossfit workout
  4. Inner thighs
  5. Butt
Neděle
  1. ranní protažení před snídaní
  2. 20 minut běh
  3. 1,5 hodiny posilovna - břicho, hruď, záda
Pondělí
  1. 20 minut běh před snídaní

Úterý
  1. běh s výběhem na kopec (asi 457 metrů) 
  2. pár cviků na břicho 
  3. 2 hodiny tenis
Středa
  1. cviky na schodech 
    1.  - 10 x výběh
    2.  - 5 x vyskákat žabákama
    3. - 5 x lunges
    4. - 5 x (na každou stranu) vyběhnout stranou s překřižováním
    5. - 50 x výpony na lýtka
  2. Thigh Exercises
  3. Butt
Čtvrtek
  1. 20 minut běh před snídaní 
  2. Abs
  3. Lower abs
  4. Muffin top

Pátek
  1. na zahřátí - 50 x jumping jacks, 10 x dřep s výskokem 
  2. Abs and Upper Body
  3. Back
  4. 20 x superman
  5. Yoga for Abs and Arms

Jo! Dokázala jsem to. Víceméně. Jasně... občas jsem si něco málo dopřála, ale to čert vem. Myslím, že to byl úspěšný týden. To, co jsem chtěla, toho jsem dosáhla, splnila jsem výzvu - vyběhla jsem kopec - a co víc, dokonce jsem odložila svou milovanou snídani a šla si před ní zaběhat. Zasloužím si pochvalu a 21 "cheat" dní za sebou :D.


Když už jsem se dostala k té Maltě, měla bych ještě takhle předem upozornit, že příspěvky rozhodně pravidelné nebudou. A nebudou ani časté. Něco málo připraveného mám, nějaké menší reporty doufám sepíši i tam, ale to se uvidí. Ať už to bude tak, či onak, za necelý měsíc jsem určitě zpátky, to slibuji. :)

Teď už mi ale drž palce, abych si nic nezapomněla, aby mi neuletělo letadlo, a aby tam na mě na letišti někdo čekal. :D

Pac a pusu.


Nikol

Unknown

12 komentářů:

  1. Tak to maš u mňa veľký obdiv. Ak sa možem spýtať schuda si bolo to na tebe vidieť ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Nijak jsem nefotila fotky "před" a "po", ani jsem se neměřila, nic... Pokud si dobře pamatuji, kolik jsem vážila předtím, tak jsem shodila přibližně 1 kilo. O to mi ale tolik nešlo. Spíš o ten pocit. Už se necítím tolik nafouklá, jsem víceméně spokojená a hlavně jsem si znovu navykla ten "zdravější styl", takže nebude tak lehké zase začít jíst úplně všechno to sladký a smažený. :)

      Vymazat
  2. Taky jsem koncem školního roku nějak od svého zdravého životního stylu upustila :D To jsou pořád nějaké oslavy, akce, zmrzlina, sladkosti ... Ale tenhle článek je pěkná motivace ! :) Obdivuju tě hlavně za ten crossfit :D Já cvičím skoro každý den, ale jednou jedinkrát jsem si na youtube pustila nějaký workout inspirovaný crossfitem, zvládla jsem warm up a potom jsem to radši vypla a vrátila se ke svému pilates :D

    www.meadelaida.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, já si říkala, že nějaký video "jen" inspirovaný crossfitem bude v pohodě. Taky jsem zjistila, že je to o dost těžší. :D Ale když už jsem to zapla, tak jsem zatnula zuby a nějak jsem to vytrpěla - nejspíš se to už nikdy nestane (moje nohy po tom málem umřely) :DD

      Vymazat
  3. Potlesk. Tohle bych já asi nedala, měla jsi pěknej záhul.. =D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Ale určitě bys to zvládla, stačí jen trocha motivace, pevná vůle a všechno jde. :))

      Vymazat
  4. Páni, jsi šikulka, že si to cvičení umíš takhle sama sestavit! :) Já osobně to neumím, takže jedu podle Jillian Michaels, zrovna teď cvičím její Ripped in 30, jop. :)
    No hlavní je, že se teď cítíš líp! A užij si Maltu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to čas a taky to vychytáš. :) Teda... ne že bych to já měla nějaký promakaný, ale snažím se v jednom dni cvičit jednu, maximálně dvě části těla. A druhý den zase něco jinýho. To je zatím jediné moje pravidlo. :D
      Já tě zas obdivuju za Jillian. Nebo spíš za to, že dokážeš dodržet plán, kterej vymyslí někdo jiný. Já si všechno musím uzpůsobovat ještě podle času, protože jinak mi to nikdy nevyšlo. :D
      Děkuji, užiju. :3

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Já taky ráno běhala max. 2 kilometry. :DD A videa... to je vždycky chvilkový. Někdy mám období, že mě to baví, jindy zase ne. A tenhle týden byl zrovna ve stylu "chci videa, jsem líná sestavovat něco sama". :D
      Ale jinak ráno jsem tuším že běhala kolem 8. :)
      Užila, užila. :3

      Vymazat
  6. Sice nemám ráda takové to "plavkové šílenství", kdy se všichni hupem šupem snaží zhubnout do plavek (začínám si totiž připadat jako totální lenoch :D ), ale i tak tě obdivuju, že se k tomu (obzvlášť o prázdninách) donutíš! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to nebylo jen tím "obdobím". Cvičím už přes rok pravidelně, jen na konci školního roku, než jsem jela na Maltu, jsem neplánovaně polevila. Navíc jsem moc dobře věděla, že celý ty tři týdny na Maltě nebudu nic dělat, žrát budu s prominutím jako prase, takže jsem to musela trochu dohonit. :D
      Ale je fakt, že mám štěstí, že mě to baví. Jinak bych se nedonutila, to se neboj. :D

      Vymazat