Zdravý domácí pribináček | Read Eat and Live

Zdravý domácí pribináček

Docela často jsem měla problém přijít na to, na co mám na svačinu chuť. Jogurt? Pečivo? Lívance? Ovoce? Mrkev s hummusem? Moje snad každodenní struggles. :D Teď jsem si ale docela zvykla kupovat spoustu tvarohu, dělat z něj zásobu domácího pribináčka na několik dní dopředu a svačit tyhle úžasný poháry. Pokaždý jsou jiný - s jiným ovocem, někdy s müsli, někdy s oříšky, někdy s oběma. Někdy jen samotnej pribináček. Prostě jídlo, co neomrzí. <3


Co budeš potřebovat?

- 500 g tvarohu
- 300 ml plnotučného mléka
- 2 lžíce javorového sirupu (klidně i více)
- vanilkový lusk
- špetka himalájské soli


Postup

Navíc je to děsně jednoduchý. Tajemství vlastně spočívá jen v trpělivosti a v postupným přidáváním mléka. Trpělivost, protože čím víc si pribináčka vyšleháš, tím lepší bude. A postupný přidávání mléka? Určitě nechceš, aby na tebe při šlehání vystříklo, žejo. ;)

Abych to tedy shrnula, k tvarohu do misky přidej javorový sirup, špetku soli, vnitřek vanilkového lusku a začni se šleháním. Postupně přidávej výše zmíněné mléko a šlehej a šlehej. Dokud se ti nebude zdát dostatečně nadýchaný. :)


Pak ještě doporučuji nechat pribináčka alespoň hodinu odležet v lednici a můžeš servírovat. S čímkoliv chceš. Fantazii a chuťovým pohárkům se meze nekladou. :)


Dobrou chuť. :)





Nikol

Nikol Mudrová

2 komentáře:

  1. Jéé to vypadá krásně! :) pribináček mám hrozně ráda, babička dělá dokonce tento domácí, ale já ho ještě nezkusila! :D Možná se k tomu te'd konečně rozhoupu! :)

    lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus! Není na tom nic těžkýho. Já ho jdu zítra dělat už asi čtvrtej víkend za sebou. :D

      Vymazat