Neon Run | Read Eat and Live

Neon Run

Sobota, 2. září a já prakticky celý den proležela v posteli. Byl to teprve druhý den bez brigády, takže lenošení bylo na místě. Navíc jsem procházela fotky z Anglie, což bezpochyby zabralo spoustu času. Jenže. Najednou bylo hodně hodin, já byla stále v pyžamu a neměla jsem sbalené věci. Kam? No přeci na Neon Run! 


Urychleně jsem se nasoukala do sportovního, naházela věci do batohu, dala si véču a utíkala na metro. Až když jsem z něj na Petřinách vylezla, mi došlo, že foťák zůstal doma. Takže dneska koukáš jen na oficiální fotky přímo od Neon Runu a mé Instastories. Tím to ale nekončilo. To, že data už jsem neměla a cesta, kudy ke startu jít, se mi načítala děsně dlouho, to se dá pominout. To, že jsem přehlídla jednu odbočku a takovej dobrej kilometr jsem si zašla, to snad taky... 

Po cestě mi totiž došlo něco ještě víc nemilého. Nejen, že nemám foťák. Já nemám ani peněženku - což znamená žádný lístek na metro a žádná občanka pro vydání startovního balíčku. Už jsem se chtěla otočit. Vážně. Může mít člověk větší smůlu? 

Ano! Balíček jsem sice nakonec dostala, ovšem v tu chvíli mi docvaklo, že tohle není normální běh, jako jsou ty ostatní ze série Neon Run. Je to spíš zážitkový běh s barvičkami. A než jsem se stihla převlíknout alespoň do startovního trička, oblíbená mikina a batoh, co nejde vyprat, byli barevné. Tak alespoň jsem neměla to pokušení vytahovat foťák a zamatlat si ještě ten, když už jsem ho neměla. :D Ale nakonec byla sranda a za noční praní to stálo. Za to děkuji i Tomovi, Danovi, Aničce a ostatním, s nimiž jsme běželi. :) 



Bez nich by nešel ani samotný běh. Všude tma, žádné čelovky. Jen svítící tyčinky. Navíc jsme si stoupli úplně na konec celého koridoru. Chtěli jsme běžet s týmem šneků. Nakonec jsme však, myslím, byli rádi, když jsme se před pár lidí prokličkovali a získali vůbec nějaký ten prostor pro běh a drželi se tak nějak skoro celou trasu sebe navzájem, abychom náhodou někam špatně neodbočili, do něčeho nenarazili... Jinak byla ale trasa nádherně osvícená a vyzdobená. Vážně super atmosféra. V cíli neurazily samozřejmě ani tradiční záviny. Prostě nakonec povedený večer. :)





Sice můj čas nebyl nejlepší, ale po té době, co jsem nemohla běhat vůbec, jsem si to moc užila! 
Tak zas příště. :))



Nikol






Nikol Mudrová

6 komentářů:

  1. My měli svítící tyčinky na maturitním plese a vypadalo to kouzelně, takže tohle musel být super zážitek :) já byla loni na barevném běhu a celkem mě mrzí, že jsem letos podobnou akci nestihla :/ tohle je dobrý tip na příště :)

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
  2. Achjo, škoda, že jsem byla pryč :( myslim, že tenhle "závod" (BĚH) bych zvládla i s tím kolenem. Tak se uvidíme na Night Runu v Praze, žejo? :)
    www.linheart.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda... Ale tak příště! :) Akorát teď v sobotu mám ústeckou půlku, tak to na Night Runu nebudu. :(

      Vymazat